Galaxens snyggaste julskyltning

4 Dec

Jacks fönster:
Pepparkaksrymden:
Den tyngdlösa julen:
USS Enterprise:
Zombietomte:
En hel tomtearmé (mamegomasälen och Godzilla kan man önska sig i julklapp från oss; Iorek Byrnison är från Ikea):
Jack med Totoro och en sotis:
Halmbockdraken:

8 svar to “Galaxens snyggaste julskyltning”

  1. Urrk 04/12/2009 den 12:44 #

    En pepparkaksdödsstjärna, läckert! 😀

  2. Urrk 04/12/2009 den 12:44 #

    En pepparkaksdödsstjärna, läckert! 😀

  3. Science Fiction-bokhandeln i Malmö 04/12/2009 den 14:14 #

    Läckert är ordet!

  4. Science Fiction-bokhandeln i Malmö 04/12/2009 den 14:14 #

    Läckert är ordet!

  5. Fia 04/12/2009 den 16:33 #

    Åh wow jag blev rentutav överraskad!! Jag har ju inte varit inne på år å dar, måste komma å kika in julpyntet!

  6. Fia 04/12/2009 den 16:33 #

    Åh wow jag blev rentutav överraskad!! Jag har ju inte varit inne på år å dar, måste komma å kika in julpyntet!

  7. Snöfrid 13/12/2009 den 21:03 #

    Helt klart den fräckaste julskyltning jag sett!!
    Känns lite tragiskt nu att jag bor så långt ifrån Malmö… men jag kan ju njuta av bilderna i alla fall 🙂

  8. Snöfrid 13/12/2009 den 21:03 #

    Helt klart den fräckaste julskyltning jag sett!!Känns lite tragiskt nu att jag bor så långt ifrån Malmö… men jag kan ju njuta av bilderna i alla fall 🙂

Kommentera

