Dagens bokomslagsspaning

18 Nov

Person i långkappa i portvalv är alltid rätt.

Tillagda efter kommentarerna (tack!) (och om kommentarerna har försvunnit är det helt och hållet Bloggers fel, jag har ingen aning om vad som hände!) ->

6 svar to “Dagens bokomslagsspaning”

  1. Martina 18/11/2009 den 12:38 #

    De två understa ser ut att komma från samma fotosession, han har bara gått ett par steg extra på den ena…

  2. Science Fiction-bokhandeln i Malmö 18/11/2009 den 17:23 #

    Jag har för mig att de böckerna kom ut samma år dessutom… 🙂

  3. Snöfrid 18/11/2009 den 17:50 #

    Tack, nu upptäckte jag två nya böcker som jag bara måste ha! 😉

    Dracula the un-dead och Drood

  4. Nikst 18/11/2009 den 21:52 #

    De två nedersta är ju identiska! Exakt samma bild, bara annorlunda färgsättning och lite annorlunda kameravinkel. Samma valv, lampa, väggar. Det är ju löjligt!

  5. Anonymous 19/11/2009 den 14:03 #

    Får man lägga till The Cabinet of Curiosities

    av Douglas Preston & Lincoln Child

    Hälsningar Pedergastfantasten Ann

  6. Signe 19/11/2009 den 16:57 #

    Inte ett bokomslag med denna kanske är värd att nämnas i alla fall 🙂
    http://sfbok.se/asp/artikel.asp?VolumeID=74061

Kommentera

