GRR Martin… igen…

3 Feb

Jag drar mig litet grann för att lägga upp det här… Hoppas att Nene befinner sig någonstans långt från lättkrossade värdesaker när hon läser det. Del 5 i A song of ice and fireA dance with dragons – har fått ett nytt datum. Igen. 29 september den här gången, gissningsvis oktober i Sverige. Ta djupa andetag… Det finns mycket bra att läsa fram tills dess…
/ Kapten

5 svar to “GRR Martin… igen…”

  1. Nene 04/02/2009 den 10:13 #

    *splutter fräs* september? SEPTEMBER!?! *gurgel* Nu är det jag som tar första plan över och tar ifrån honom hans tv, hans tennfigurer och hans telefon. Här ska jävlarimig inte göras annat än att skriva gubbelilla!*stampar iväg för att hitta choklad och lugna ner sig*

  2. Anonymous 04/02/2009 den 11:04 #

    E glad att jag inte börjat läsa den här serien än. Skulle nog ha slitit av mig håret vid det här laget, och jag har knappt 2 cm hår! Det här är ju löjligt!

  3. Nene 04/02/2009 den 15:32 #

    Ja, löjligt är ordet. Det blir inte det minsta bättre av att det är väntat heller. Hoppet är ju det sista som dör säger de…

  4. Magister 09/02/2009 den 22:42 #

    Och eftersom förlaget behöver runt ett halvårs framförhållning, vet vi redan om någon månad om de kan hålla detta datum: Om Martin inte är klar med manus före slutet av mars (vilket jag inte håller för troligt) så kan vi kyssa även 29 september adjö.

  5. disa 04/02/2010 den 14:26 #

    Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

Kommentera

